melodive

مجله فیلم و موسیقی ملودایو

melodive

مجله فیلم و موسیقی ملودایو

  • ۰
  • ۰

طراحی کاراکتر تبلیغاتی

طراحی کاراکتر تبلیغاتی و شخصیت‌پردازی برای برندها،‌ از آن دست قصه‎های شنیدنی است که اول و آخری جذاب دارد. چرا که در همان ابتدای کار اختصاص شخصیتی هماهنگ با هویت بصری برند شما،‌ روح سرزندگی و پویایی را به کالبد کسب و کارتان می‎دمد و در بلند مدت و در گذر ماه‎ها و سال‎ها صمیمتی ناگسستنی بین برند شما و مشتریان مخاطبانتان خلق می‎کند. خود شما در جایگاه مدیریت یک شرکت یا کسب و کار چقدر خاطرات دوست داشتنی از شخصیت‌هایی دارید که وظیفه‎ی نمایندگی یک برند را بر عهده دارند و سیمای مشتری پسند کسب و کار محبوبتان را به تصویر می‎کشند.

تولید تیزر و ساخت انیمیشن تبلیغاتی

تیزرها بهترین رسانه‎ای هستند که در قالب تصویر میان کسب و کار شما و مشتری ارتباط برقرار می‌کنند. شاید تصور کنید که بودجه در تولید تیزرها یا انیمیشن های تبلیغاتی نقش زیادی ایفا می‎کند، ‌اما این فقط بخشی از ماجراست و آنچه بیش و پیش از بودجه بر تولید تیزر و انیمیشن مشتری‌پسند تأثیر می‎گذارد،‌ پیدا کردن ایده‎ای ناب برای هدف مورد نظر است. ایده‏ای که ارزش افزوده برای کسب و کار شما همراه خود داشته باشد و دریچه‏‌های تازه‎ای برای برندینگ کارتان را پیش روی شما بگشاید.

طراحی گرافیک

شرکت تبلیغاتی ویرا ورنا به طراحی گرافیکی به مثابه فرصتی برای مشتریان می‌نگرد که قرار است علاوه بر تبلیغ محصولات و خدمات برند مورد نظر، همان تکیه‌گاهی باشد که با استفاده از ترفندهای طراحی و گرافیک، ‌نام و آوازه‌ی برند و کسب و کار مشتریان را با هدف شکوفایی و رونق اقتصادی در بازار زبانزد خاص و عام کنند.
وب‌سایت شرکت بین المللی ویرا ورنا همچون ویترینی جذاب که اطلاعات لازم را در زمینه‌ی خدمات طراحی گرافیک در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، تلاش می‌کند تا از طریق ارائه‌ی نمونه کارهای اجرا شده در این شرکت، این امکان را برای کسب و کارها و برندهای ایرانی فراهم کند تا به خدماتی که توسط شرکت‌های تبلیغاتی خارجی ارائه می‌شوند،‌ دسترسی داشته باشند.

 

شرکت تبلیغاتی بین المللی ویرا ورنا

 

  • ۹۸/۰۷/۱۵
  • ملودایو ..

نظرات (۱)

 سلام و خسته نباشید .وبلاگ زیبا و خوبی دارید.اگر مایل به تبادل لینک هستید خوشحال میشم با سایت روبکا تبادل لینک(پیوندها) داشته باشید با این کار به مدت کمی بازدید شما افزایش پیدا میکنه.منتظرتونم حتما بهم سر بزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی